کلنگ زنی ۳ باب مدرسه خیرساز در کازرون در راستای اجرای طرح آجر به آجر
    
تعداد بازدید: 1566
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/6/29

 به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس فارس؛ مهندس سرفراز موصلی مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس فارس در شهرستان کازرون بیان داشت: خیرین نیک اندیش دارایی خود را به امور حسنه تبدل می کنند و موجب سازندگی در کشور می گردند.

با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس؛


🔵 کلنگ زنی ۳ باب مدرسه خیرساز در کازرون در راستای اجرای طرح آجر به آجر اتفاق افتاد.


🔷 به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس فارس؛ مهندس سرفراز موصلی مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس فارس در شهرستان کازرون بیان داشت: خیرین نیک اندیش دارایی خود را به امور حسنه تبدل می کنند و موجب سازندگی در کشور می گردند.

🔷 وی افزود : براساس آموزه های دینی باید از اموال و ثروت در راه خدا انفاق نمود و ساخت مدارس ذخیره اُخروی و اَجر دنیوی برای خیرین در پی خواهد داشت.

🔷 موصلی افزود:با احداث مدارس توسط خیران فرهنگ احساس تعلق خاطر،مسئولیت پذیری ،شوروشعف وتمرین کارنیک را دردل دانش آموزان نهادینه می شود.

🔷 مدیرکل نوسازی ،توسعه وتجهیز مدارس فارس متذکرشد:زمانی که تابلومدرسه بنام خیری نقش می پیونددبرای دانش آموزان ایجادسئوال می کند ودرتعالی ابعاد شخصیتی آنان تاثیر بسزایی دارد.

🔷 موصلی ادامه داد: هراتفاق خوبی که دروجود شخصیتی دانش آموزان این مرزبوم در مدارس خیرساز ازجمله ،شهروندخوب بودن،نمازخواندن،آشنایی با کلام الله مجیدوسایرعلوم الهی وعمل به آموزه های دینی اتفاق بیفتد ثواب وحسنه اخروی واجردنیوی برای شخص خیردرپی خواهد داشت.

🔷 مدیرکل نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس فارس دربخش دیگرسخنان خود به راه اندازی پویش ملی آجربه آجر اشاره کرد و ضمن تشریح طرح گفت :ازمهم ترین اهداف پویش مذکور این است که تمام افراد جامعه با کمک های ریز ودرشت درامر مقدس مدرسه سازی می توانند مشارکت داشته باشند ودرقالب این طرح ، فرهنگ مدرسه سازی درجامعه ترویج خواهدیافت.

🔷 در ادامه افزود لازم است مسئولان، مدیران و معلمان در اشاعه و تبلیغ پویش ملی آجر به آجر اثرگذارتر باشند و ان شاء الله برکات این طرح خیر است.

🔷 موصلی با اشاره به راه اندازی مجمع خیران مدرسه ساز در کازرون افزود:مجمع خیران مدرسه ساز استان فارس درسطح کشور پبشرو در امرمدرسه سازی هستند و این نشان از ترویج فرهنگ کارنیک وحسنه دراستان فارس است.

🔷 کلنگ زنی نخست پروژه دبستان دخترانه ۱۲ کلاسه شهید خرسند بود که توسط خیّر محترم محمد سبزواری با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس فارس در زمینی به مساحت 2100 مترمربع و دو طبقه اجرا خواهد شد.

🔷 دومین مراسم کلنگ زنی پروژه هنرستان پسرانه ۳ کلاسه صنعت ساختمان، همراه با سه کارگاه بزرگ بود، که صدرصد آن توسط خیر مدرسه ساز مسعود ذوالفقاری که کازرونی مقیم استرالیا می باشد در زمینی به مساحت بیش از 3100 مترمربع در شهرک پردیس کازرون ساخته خواهد شد.

🔷 دبیرستان دخترانه شش کلاسه مادر سومین پروژه ای بود که در زمین های کنار اداره ارشاد در زمینی به مساحت 1700 مترمربع و به یاد مرحوم سیمین بهنامی توسط خانواده وی مورد کلنگ زنی قرار گرفت.

💠 روابط عمومی و اطلاع رسانی نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس فارس

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font