تقدیر مدیرکل نوسازی مدارس از همکاری ائمه جمعه در امر مقدّس مدرسه سازی
    
تعداد بازدید: 3189
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/6/31

 دیدار مدیرکل و کارگروه مرکزی پویش ملی آجر به آجر اداره کل نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس فارس با مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در فارس

تقدیر مدیرکل نوسازی مدارس از همکاری ائمه جمعه در امر مقدّس مدرسه سازی

   دیدار مدیرکل و کارگروه مرکزی پویش ملی آجر به آجر اداره کل نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس فارس با مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در فارس

 به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس فارس، مهندس سرفراز موصلی مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس فارس با همراهی کارگروه مرکزی پویش ملی آجر به آجر در دفتر حجت الاسلام ملک مکان مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس حضور یافت.

  وی عملکردهای اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس را مبسوط تشریح داد و نیز در خصوص طرح تحولی آجر به آجر توضیحات تکمیلی ارائه نمودند.

  موصلی افزود : با ساخت فضاهای آموزشی توسط خیّران نیک اندیش احساس تعلق خاطر،مسئولیت پذیری ،شوروشعف وتمرین کارنیک را دردل دانش آموزان نهادینه و آموزش داده می شود.

  مدیرکل نوسازی ،توسعه وتجهیز مدارس فارس خاطر نشان کرد : زمانی که تابلوی مدرسه بنام خیّری نقش می بندد برای دانش آموزان  ایجاد سئوال می کند و در تعالی ابعاد شخصیتی آنان تاثیر معنوی و بسزایی دارد.

  موصلی با اشاره به هراتفاق خوبی که دروجود شخصیتی دانش آموزان این مرزبوم در مدارس خیرساز ازجمله،عبادت، اعمال مذهبی، آشنایی با کلام الله مجیدوسایرعلوم الهی وعمل به آموزه های دینی اتفاق بیفتد ثواب اخروی و اجردنیوی برای خیّرین درپی خواهد داشت.

 مدیرکل نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس فارس دربخش دیگرسخنان خود به راه اندازی پویش ملی آجربه آجرتوسط نوسازی مدارس اشاره کرد و گفت: ازمهم ترین اهداف پویش این است که همگان با کمک های خرد یعنی از یک آجر تا چند یا چندین آجر در مدرسه سازی می توانند مشارکت داشته باشند و با این طرح تحولی فرهنگ مدرسه سازی و حرکت خیّرانه را در جامعه رواج و گسترش دهند.

 موصلی ضمن تقدیر ویژه از یکایک ائمه جمعه استان بیان داشت : ائمه جمعه ها در تمام نقاط استان همراهی، همدلی و همکاری بسیار ارزنده ای با مدرسه سازی دارند.

  در ادامه  حجت الاسلام ملک مکان تاکید کرد :  حضور خیرین در بخش مدرسه سازی باعث صالحات و باقیات برای بانیان خیر است و دعای خیر کسانی که ازآنان بهره مند می گردند را به همراه خواهد داشت و اساس این اقدام ارزشمند و پر اهمیت است.

   مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اعلام  کرد : در این مسیر خیرخواهانه پیشگام بوده و هستند و همراهی، پشتیبانی و تشویق  لازم را با متولیان مدرسه سازی خواهند داشت.

  وی اعلام کرد : با عنایت به اهمیت موضوع فرهنگ مدرسه سازی آمادگی کامل را داریم تا از ظرفیت ائمه جمعه ها برای ترویج و تبلیغ این پویش ملی و امر مقدس مدرسه سازی همکاری داشته باشیم.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font