دیدار فرمانده بسیج ادارات کل با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس
    
تعداد بازدید: 2797
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/9/6

دیدار فرمانده بسیج ادارات کل با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس


به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس فارس، سرگرد پاسدار رضا اسمی فرمانده بسیج ادارات کل با مهندس سرفراز موصلی مدیرکل نوسازی مدارس فارس به مناسب هفته بسیج در محل اداره کل دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده بسیج ادارات کل استان فارس ضمن خداقوت و تبریک گویی به فرمانده و بسیجیان پایگاه مقاومت در ادامه از اقدامات جهادی و ساعی، روحیات انقلابی و اسلامی و فعالیت های ارزشی و حماسی پایگاه مقاومت اداره کل نوسازی مدارس فارس تقدیر و تشکر ویژه بعمل آورد.

رضا اسمی خاطر نشان کرد : حضور اکثر کارکنان در کسوت بسیجی را جای بسی افتخار دانست.

وی در ادامه افزود : ‌وجود تفکر بسیجی کارکنان موجب رشد و تعالی اهداف ادارت کل دانست و گفت : روحیه بسیجی در کارکنان اداره کل نوسازی مدارس فارس، خدمت رسانی بهتر به مردم استان را فراهم نموده است.

سرفراز موصلی بیان داشت : بسیج در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه : هفته بسیج را که امسال به شعار " بسیج پیشرو در خدمت و امید آفرین " مزین گشته است به همه کارکنان و بسیجیان سرافراز و ملّت بزرگ ایران اسلامی تبریک گفت.

مدیرکل نوسازی مدارس فارس تاکید کرد : بسیجیان اداره کل نوسازی مدارس فارس در راستای اهداف، ماموریتها و در انجام شرح وظایف بسیج پیشگام و پیشتاز و همیشه در صحنه ها هستند.

گفتنی است در این دیدار جانشین حوزه و جمعی از اعضای شورای حوزه و پایگاه مقاومت بسیج اداره کل نیز حضور داشتند و اعضاء حاضر در خصوص فعالیت ها و همکاری های مشترک تبادل نظر نمودند.

 

از   1   رای
10

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font