همزمان با سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی آغاز عملیات اجرایی سه باب آموزشگاه در شهرستان زرقان
    
تعداد بازدید: 2141
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/10/14

 

همزمان با سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی؛

 

آغاز عملیات اجرایی سه باب آموزشگاه در شهرستان زرقان

 

باحضور قادری،پاک فطرت و نجابت نمایندگان مردم شهرستان های شیراز وزرقان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، امام جمعه، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش زرقان و دیگر مسوولین محلی عملیات اجرایی سه باب آموزشگاه با ظرفیت ۲۱ کلاس درس در مناطق روستایی وشهری زرقان آغاز شد.

 

 به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس فارس در این مراسم موصلی مدیرکل نوسازی مدارس با گرامی داشت یاد و خاطره شهید  والامقام حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد :  بدون شک شهادت اعلاترین نوع مرگ هست که ائمه معصومین علیهم السلام همگی به شهادت نایل شدند  و امروز در سالگرد شهادت آن اسوه مقاومت و شجاعت این پروژه اغاز می شود و حضور مسوولین در این مراسم نیز تاکید ی بر اهمیت و مقدس بودن امر مدرسه سازی است که جای تقدیر از آنها دارد.

 

موصلی در مراسم آغاز عملیات اجرایی تصریح کرد : این پروژه  که با تلاش نمایندگان مجلس در زمینه تامین اعتبار  اجرایی محقق شده در فرصت کمتر از یکسال آماده بهره برداری خواهد بود که امیدواریم با همت مسوولین اجرایی شهرستان در ساخت فضای اموزشی تسریع لازم صورت گیرد.

 

مدیر کل نوسازی مدارس با اشاره به روند اجرایی پروژهای آموزشی وپرورشی در شهرستان زرقان افزود:  دراین شهرستان  ۱۰ باب  پروژه با ۲۵ میلیارد تومن اعتبار در حال اجراست که بخش عمده آن از منابع خیرین هست وحرکت های خوبی نیز در بخش خیرین در حال انجام هست و دو پروژه اجرایی شده به تناسب هزینه خیرین و دولت نیز اعتبار منظور خواهد کرد که می طلبد مردم و مسوولین در کنار یک دیگر برای رفع مشکلات و تنگناها تلاش کنند.

 

وی با اشاره به تقاضای مسوولین برای ساخت فضای آموزش و پرورش تصریح کرد:  ساخت کامل مدارس موردنیاز و سرپناه ایمن برای دانش آموزان اولویت اصلی ما است و در حال حاضر ۱۶ باب فضای آموزشی تخریبی شهرستان در حال ساخت در این حوزه آموزشی هست.

 

از   1   رای
10

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font