باحضور وزیر اموزش وپرورش وهمزمان با سراسر کشور ۱۹۴میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی وآموزشی به مدارس سراسر استان فارس ارسال ش
    
تعداد بازدید: 285
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1403/6/27
منبع : درون سازمانی

به یاد ۱۵ هزار شهید فارس بالغ بر ۱۹۴ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی ویژه هنر ستان ها و مدارس نوساز و دایر به اقصا نقاط استان ارسال شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان فارس  همزمان با مراسمی که بصورت وید ئو کنفرانس با حضور وزیر آموزش وپرورش ودر استان با حضور مقامات استانی  برگزار گردید خرد مدیرکل نوسازی مدارس فارس با تبریک آغاز امامت امام عصر( عج) اظهار داشت : آیین اعزام کاروان تجهیزات هنرستانی و آموزشی مراکز هنرستانی همزمان با سراسر کشور که با حضور وزیر اموزش وپرورش در آستانه بازگشایی مدارس صورت می گیرد در استان فارس  نیز در قالب60 دستگاه خودرو امروز انجام و به مدارس وهنرستان های مربوطه ارسال می گردد.

خرد اعتبار این تجهیزات هنرستانی را را بالغ بر 64 میلیارد تومان ذکر کرد و افزود : تجهیزات آموزشی موارد مورد نیاز تمامی هنرستانها ی موجود در استان بوده که به بیش از ۴۷۰ باب مرکز فنی و حرفه ای ارسال میگردد.

 این تجهیزات و اقلام مربوط به رشته های عکاسی ،صنایع فلز، الکترونیک ،الکتروتکنیک، معماری، فتو گرافیک، تاسیسات، طراح دوخت ،امور خانواده تهیه وخریداری گردیده است .

 

مدیرکل نوسازی مدارس تصریح کرد غیر از موارد فوق دستگاهای سیستم سرمایش و گرمایشی ( کولر آبی ، موتورخانه ، رادیاتور) به منظور استاندارد سازی سیستم گرمایشی و سرمایشی در سطح استان تهیه شده که بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان هزینه در برداشته است .

خرد خرید این اقلام را برای رفع نیازهای آموزشی مهم دانست و افزود: برای این که دانش آموزان و همکاران فرهنگی از این تجهیزات آموزشی بهره مند و بتوانند جوانان مستعد را پرورش و ایرانی قوی وآباد را به امید خداوند رقم بزنیم و در آینده شاهد شکوفایی و بالندگی ایران باشیم .

مدیرکل نوسازی مدارس در این مراسم همچنین از افتتاح ۱۲۶ پروژه با ظرفیت ۴۶۴ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۸۶۰ میلیارد تومان در مهرماه سال جاری خبرداد.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font