در سفر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به داراب فارس مطرح شد؛۱۲۶ فضای آموزشی و پرورشی با ظرفیت ۴۶۴ کلاس هدیه به دانش آموزان استان فارس
    
تعداد بازدید: 179
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1403/7/9
منبع : درون سازمانی

بزرگترین مدرسه کانکسی فارس جمع آوری و تا پایان آبان ماه به مدرسه نوساز تبدیل خواهد شد.

ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس این سازمان در سفر به استان فارس و بازدید از  مدارس شهرستانهای داراب و زرین دشت، اظهار داشت: بزرگترین مدرسه کانکسی فارس جمع آوری و تا پایان آبان ماه به مدرسه نوساز تبدیل خواهد شد.

وی که در این سفر حاجی بابایی نایب رییس مجلس شورای اسلامی را همراهی می کرد از چند باب مدرسه و تعدادی از پروژه‌های در حال ساخت بازدید و راهبردهای لازم را جهت تکمیل این پروژه‌های نیمه تمام ارائه نمود.

خان محمدی با حضور درجلسه شورای اداری شهرستان داراب، اظهار داشت : طی دو سال آینده تمام مدارس سنگی نا ایمن کشور جمع آوری شده و مدارس نیمه تمام خیری نیز بر اساس اولویت تکمیل و تحویل آموزش و پرورش می شوند .

معاون وزیر آموزش و پرورش، افزود: بزرگترین مدرسه کانکسی فارس جمع آوری و تا پایان آبان ماه به مدرسه نوساز تبدیل خواهد شد.

در حاشیه این بازدید محمد خلیل خرد مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس از تحویل ۱۲۶ باب پروژه آموزشی با ظرفیت ۴۶۴ کلاس خبر داد و تصریح کرد : ارسال بالغ بر ۱۹۵ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی برای  ۴۷۰ باب مرکز فنی و حرفه ای در سطح استان از مهمترین اقدامات این اداره کل در آغاز سال تحصیلی بوده است.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font