بمناسبت هفته دفاع مقدس
    
تعداد بازدید: 4541
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/6/31

مدیرکل نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس فارس بمناسبت هفته دفاع مقدس در پیامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره همه ایثارگران را گرامی داشت.

بمناسبت هفته دفاع مقدس

 

مدیرکل نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس فارس بمناسبت هفته دفاع مقدس در پیامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره همه ایثارگران را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس فارس؛ متن پیام تبریک مهندس سرفراز موصلی بدین شرح است:

 

بسم رب الشهداء والصدیقین

 

وَالَّذينَ جاهَدوا فينا لَنَهدِيَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنينَ﴿۶۹﴾

و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است.

سوره مبارکه العنكبوت آیه ۶۹

 

هفته دفاع مقدّس یکی از مهم ترین نقاط عطف تاریخ سیاسی کشور و تبلور جانفشانی ها، جانبازی ها، رشادت ها و از خود گذشتگی های فرزندان برومند و رشید این سرزمین و سالروز پاسداری از ارزش ها در راستای آرمان های والای انقلاب اسلامی است که وحدت، ایثار و تمسک به دستورات الهی از مهمترین برکات آن می باشد.

روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران باصلابت و پر افتخار ملّتی دارد که عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و اقتدار، امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این مرزم بوم به ارمغان آورد.

تاریخ گواه است که سلحشوری ها، رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های مردان، زنان، جوانان و بزرگان این خطه با تاسی و الگو پذیری از نهضت عاشورا و خط ولایت اتحاد و همدلی ملت بزرگ ایران را به نمایش گزارد.

سی ویکم شهریورماه یادآور پایداری، استقامت، رادمردی و رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثاگران و برای مقابله با مدعیان ابرقدرتی و شیاطین بزرگ است و این واقعه تاریخی تا همیشه تاریخ بر تارک ایران اسلامی می درخشد.

امروز بر یکایک ما واجب است که در راستای حفظ ارزش‌ها، آرمان ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و همچنین حفاظت و حراست از درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی کوشا و ساعی باشیم و در صف مقدّم رهروان امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر بایستیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، هفته دفاع مقدس را به همه ی کارکنان نوسازی،توسعه و تجهیز تبریک می گویم و برای همگان از خداوند منان توفیق تداوم خدمت رسانی و پیروی از آرمانهای بزرگ شهیدان را ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) مسئلت می نمایم.

 

 

سرفراز موصلی

 

مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس فارس

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font