پیام تسلیت مدیرکل نوسازی مدارس فارس در پی درگذشت مهندس حمید فرزان
    
تعداد بازدید: 3594
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/8/22

پیام تسلیت مدیرکل نوسازی مدارس فارس در پی درگذشت مهندس حمید فرزان

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس فارس، سرفراز موصلی مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس در پیامی درگذشت مهندس حمید فرزان مدیر کل اسبق نوسازی مدارس استانهای فارس وهرمزگان را تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

﴿مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا﴾

از ميان مؤمنان مردانى‏ اند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در [همين] انتظارند و [هرگز عقيده خود را] تبديل نكردند.
سوره احزاب آیه (۲۳)

خبر تلخ درگذشت یار دیرین انقلاب اسلامی و پیشکسوت خدوم عرصه های سازندگی، عمران و آبادانی، شادروان مهندس حاج حمید فرزان موجب تالم و تاثر خاطر گردید.

فعالیت‌های ارزشمند و ارزنده ی آن مرد بزرگ در زمینه های عمران، ساخت و ساز فضاهای آموزشی و بویژه در سمت مدیرکل نوسازی مدارس استانهای فارس و هرمزگان همچنین در عرصه خدمت قطعاً توشه ی خیر و باقیات صالحاتی خواهد بود که آن مرد بزرگ پیش از سفر از این دنیای فانی، آن را مهیا ساخته تا اکنون با ضمیری آرام و دلی روشن بار سفر بربندد و به سوی معبود راهی شود.

آن مرحوم سال‌ها در سنگر خدمت به مردم و محرومین درحوزه مدرسه سازی خالصانه تلاشگر و توانمند و همواره در اجرای وظایف فداکار بود و زحمات ایشان برای مردم شریف استانهای فارس وهرمزگان در یادها باقی خواهد ماند.

اینجانب با تاسف فراوان، مراتب تسلیت خویش را به خانواده محترم و ارجمند آن زنده یاد و عموم خیرین و مردم استانها فارس و هرمزگان اعلام داشته، از درگاه حضرت باری تعالی برای آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و حشر با ائمه طاهرین علیهم السلام و برای تمامی بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.


سرفراز موصلی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس

 

از   2   رای
2

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font