پیام تسلیت مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس فارس به مناسبت یکمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی
    
تعداد بازدید: 2114
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1399/10/13

پیام تسلیت مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس فارس به مناسبت یکمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس فارس، سرفراز موصلی مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس فارس در پیامی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت و تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است.


"بسم رب الشهداء و الصدیقین"

"شهادت سلیمانی یک حادثه‌ی تاریخی است، یک حادثه‌ی معمولی نیست که از یاد تاریخ برود؛ این در تاریخ ثبت شد به عنوان یک نقطه‌ی روشن؛ و شهید [سلیمانی]، هم قهرمان ملّت ایران شد و هم قهرمان امّت اسلامی شد؛ این نکته‌ی اساسی است. (مقام معظم رهبری)"


۱۳ دی ماه مصادف با اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و فرمانده شهید ابومهدی المهندس و یارانشان است.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یادگار دوران دفاع مقدّس، فرماندهی محبوب، ذوالفقار ولایت، مرد میدان‌های مقاومت و شجاع در مبارزه، مالک اشتر زمان، جهادگری فداکار و فاتح جبهه‌های جنگ با داعش و تروریست ها، حامی محرومان و مظلومان، مرد عمل و اخلاص که تمام وجودش عشق به خدا، ولایت، مردم و ملّت بزرگ ایران بود.

دشمن به خاطر ترس از همین جایگاه در قلوب ملت ستمدیده و آزاده دنیا و از روی استیصال و درماندگی اقدام به ترور ایشان کرد و با این کار دولت آمریکا سعی کرد نشان دهد که نماد مقاومت را زده و مقاومت تمام شده است. غافل از آنکه درخت تنومند مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در سایه خون این شهید عزیز مستحکم‌تر شد و هر قطره خون حاج قاسم، در رگ‌های هزاران جوان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم جوشید.

خون حاج قاسم سلیمانی انسان‌ساز بود، او اسطوره و اسوه جوانان جهان اسلام در امروز و فردای تاریخ خواهد ماند. انسجام ملی مردم ایران را پس از شهادت ایشان دو چندان و حلاوت این جنایت بزرگ برای دشمن به تلخی تبدیل شد.

ضمن عرض تسلیت و تبریک سالگرد شهادت سردار مقاومت و سرباز ولایت به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و آحاد ملّت عزیز کشورمان به ویژه خانواده های معظم آن شهیدان معزز و همکاران گرامی در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس، استمرار راه پر افتخار و با عزت اش را با عظمتی افزون‌تر از پروردگار متعال مسئلت داریم.


سرفراز موصلی

مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس فارس

 

از   2   رای
9.5

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font