درخشش اداره کل نوسازی مدارس فارس در مسابقات منطقه 6 کشور
    
تعداد بازدید: 4743
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/10/18
منبع : درون سازمانی

کارکنان ورزشکار اداره کل نوسازی مدارس فارس با حضور در مسابقات  منطقه 6 کشور یادواره سردار دلها، شهید مقاومت "حاج قاسم سلیمانی"  مقام اول در رشته فوتسال، مقام دوم در رشته شطرنج و مقام سومی در رشته تنیس مردان و نیز مقام اول رشته شطرنج و مقام دومی دارت در گروه بانوان را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس فارس، تیم فوتسال این ادراه کل که به سرپرستی ابراهیم صفری در این دوره از مسابقات حضور یافته بود، توانست با نتایج مشابه دو بر صفر بر تیم های بویر احمد و هرمزگان و نتایج پرگل پنج بر صفر و چهار بر یک به ترتیب بر تیم های اصفهان و بوشهر پیروز شود.

همچنین در رشته شطرنج مردان، سیاوش کمان ترکی مقاوم دوم و مجید رضایی در رشته تنیس روی میز مقام سومی را به خود اختصاص داد.

بر پایه همین گزارش، در گروه بانوان نیز لیلا صالح فر در رشته شطرنج حائز مقام نخست و سکینه نوری عرب در رشته دارت پس از اصفهان در جایگاه دوم ایستاد.

در مجموع تیمی اداره کل نوسازی مدارس فارس با کسب دو طلا، دو نقره و یک برنز پس از اصفهان به مقام دومی رسید . استان های بوشهر، هرمزگان و کهکیلویه و بویر احمد به ترتیب در جایگاه های سوم تا پنجم قرار گرفتند.

گفتنی است ترکیب تیم فوتسال اداره نوسازی مدارس فارس را، محمد باقری، هادی کرمی، عباس مژده، اسفندیار برمشوری، مصطفی رحیمی، حمیدرضا خدامی، علیرضا حیدری، سیامک هفت لنگ و محمدجواد نوذری با مربیگری علی زارعی تشکیل می داد.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font