افتتاح فاز یک مجتمع آموزشی امید و اندیشه
    
تعداد بازدید: 4488
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/1/30
منبع : درون سازمانی

فاز یک مجتمع آموزشی امید و اندیشه با مشارکت خیرین مدرسه ساز و با حضور رییس آموزش و پرورش استان در شهرک فرهنگیان شیراز افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان، در مراسمی که با حضور عسگری مدیر کل آموزش و پرورش استان، موصلی مدیر کل نوسازی مدارس استان به همراه معاونین، میرباقری رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، رزاق منش رییس آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز و سایر مسئولین در شهرک فرهنگیان شیراز برگزار گردید، فاز یک مجتمع آموزشی امید و اندیشه افتتاح شد.

در این مراسم رزاق منش رییس آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز ضمن تشکر و قدر دانی از خیر محترم و مسئولین ذی ربط در ساخت این فضای آموزشی، از کمبود سرانه فضای آموزشی در ناحیه یک شیراز سخن گفت و ایجاد هرچه بیشتر اینچنین فضاهای آموزشی را در سطح این ناحیه خواستار شد.

سپس میرباقری رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ضمن قدردانی از زحمات تمامی مسئولین، از خیر گرامی تشکر نمودند و وجود انسان های خیر را نعمت بزرگی در جهت رشد و تعالی میهن اسلامی بیان داشتند.

در ادامه موصلی مدیر کل نوسازی مدارس استان ضمن گرامیداشت مقام خیرین توجه به مشارکت در ساخت مدارس را امری مهم برشمردند و لزوم حضور خیرین در ساخت مدارس را الگویی برای آینده دانش آموزان جهت تربیت نسلی نیکوکار و هم نوع دوست عنوان کردند.

در پایان عسگری مدیر کل آموزش و پرورش استان، ضمن تشکراز خیرین بانی این فضای آموزشی از پیمانکاران و مهندسین اداره کل نوسازی مدارس جهت ساخت فضای آموزشی مناسب و باکیفیت تشکر نمودند.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font