برگزاری سمینار ارزیابی منطقه ای دفاتر فنی ادارات کل نوسازی مدارس به میزبانی اداره کل نوسازی مدارس استان فارس
    
تعداد بازدید: 3875
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/3/3
منبع : درون سازمانی

سمینار ارزیابی منطقه ای دفاتر فنی در تاریخ 2 خردادماه در استان فارس  برگزار گردید. این سمینار با حضور و شرکت استان های تهران، فارس، یزد و کهکیلویه وبویر احمد در تاریخ 2 و 3 خرداد برگزار می شود و پروژه های ادارات کل نوسازی مدارس استان ها با داوری سازمان نوسازی کشور در سه موضوع معماری، سازه و تاسیسات به تحلیل و بررسی گذاشته خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان فارس، مراسم افتتاحیه این همایش به میزبانی استان فارس و حضور استان های تهران، یزد و کهکیلویه و بویر احمد با حضور مهندس چگینی مدیر کل فنی سازمان نوسازی مدارس کشور، دکتر اکرمی مشاور رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، مهندس موصلی مدیر کل نوسازی مدارس استان فارس، دکتر میرزاییان جلالی از اساتید برجسته دانشگاهی و کارشناسان و مهندسین استان ها برگزار گردید.

در ابتدا، مهندس موصلی ضمن عرض خوش آمدگویی و تشکر بابت انتخاب استان فارس به عنوان میزبان، طراحی و ساخت مدارس را به گونه ای که بیشترین احساس تعلق خاطر در بین دانش آموزان نسبت به محیط آموزشی را به وجود آورد امری مهم و اساسی دانستند و از تمامی مهندسین تلاش در جهت ساخت مدارس با این ویژگی را خواستار شدند.

در ادامه دکتر میرزاییان جلالی از اساتید برجسته دانشگاهی در حوزه شهرسازی با ارائه توضیحاتی درباره مدارس سبز ایجاد توسعه پایدار را از اصول اساسی در ساخت مدارس دانستند و همچنین به مسئله مهم و زیربنایی آموزش و پرورش دانش آموزان و همچنین آموزگاران در راستای آشنایی با فلسفه مفهوم توسعه پایدار اشاره کردند تا مسیری در راستای ایجاد شهر پایدار گردد.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font