برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع «طراحی و اجرای ساختمان های بنایی با کلاف»
    
تعداد بازدید: 3707
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/4/22

کارگاه آموزشی مروری بر برخی نکات در طراحی و اجرای ساختمان های بنایی با کلاف در تاریخ 22 تیرماه در محل سالن اداره آموزش و پرورش عشایری فارس توسط اداره کل نوسازی مدارس استان فارس برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان فارس، این کارگاه به میزبانی اداره کل نوسازی مدارس استان و با حضور معاونین فنی و اجرایی و مهندسان و کارشناسان این اداره کل و سخنرانی اساتید دانشگاهی، آقایان دکتر  نجفقلی پور عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شیراز  و مهندس خواجه پور کارشناس ارشد زلزله برگزار شد.

در ابتدا مهندس شیروانی معاونت فنی اداره کل نوسازی مدارس استان فارس ضمن عرض خوش آمدگویی به اساتید محترم، مهندسین، پیمانکاران و تمامی مدعوین از سایر ادارات از جمله اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی استان، ضرورت طراحی و ساخت مدارس را بصورت ایمن یکی از دلایل اصلی برگزاری این چنین کارگاه هایی عنوان کردند. همچنین بیان داشتند ساخت ساختمان ها بطور کلی و مدارس به صورت خاص با رعایت تمامی اصول فنی ساختمان سازی علاوه بر مقاوم سازی ساختمان در برابر بلایای طبیعی از جمله زلزله در ساختن آینده ای بهتر برای فرزندانمان به عنوان سرمایه های اصلی سرزمین اسلامی ایران موثر خواهد بود.

در ادامه اساتید موعد به ارائه مباحث مربوطه در خصوص طراحی و ساخت ساختمان ها و مقاوم سازی آنها در برابر هرگونه بلای طبیعی از جمله زلزله با ارائه فیلم ها و تصاویری کوتاه از زلزله های اخیر در کشور و مقاومت هرنوع ساختمان در برابر آن در دو قسمت جداگانه پرداختند  و در نهایت با برگزاری برنامه پرسش و پاسخ بین شرکت کنندگان و اساتید مدعو کارگاه آموزشی به پایان رسید.

 

از   1   رای
10

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font