سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان فارس منصوب شد
    
تعداد بازدید: 6272
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/5/23
منبع : درون سازمانی

طی حکمی از سوی معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، سرپرست اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان فارس منصوب گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان فارس، طی حکمی از سوی رخشانی مهر معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور آرش شیروانی به عنوان سرپرست جدید اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان فارس منصوب شد.

در حکم انتصاب سرپرست جدید نوسازی مدارس استان فارس آمده است؛ بنا بر تعهد و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم به سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان فارس منصوب می شوید، امید است با استعانت از خداوند قادر متعال و توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و و برنامه زیر نظام تامین فضا؛ تجهیزات و فناوری و جایگاه ویژه آن اداره کل در استان فارس، در راستای توسعه فضاهای آموزشی؛ تربیتی و ورزشی مدارس برای انجام وظایف محوله در چهارچوب سیاست های سازمان و جلب همکاری مسئولین محترم آن استان، کارکنان پرتلاش آن اداره کل و خیرین شریف مدرسه ساز در خدمت به نظام تعلیم و تربیت بکوشید.

جناب آقای مهندس آرش شیروانی از نیروهای بومی و توانمند استان فارس و معاون فنی اداره کل نوسازی مدارس استان فارس بوده است و براساس حکم جدید به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب گردیده است.

 

از   3   رای
5.62

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font