افتتاح آموزشگاه ۶ کلاسه برکت شهید فکوری در شهرستان پاسارگاد با حضور استاندار
    
تعداد بازدید: 3590
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/6/9
منبع : درون سازمانی

به مناسبت هفته دولت آموزشگاه برکت شهید فکوری روستای ابوالوردی بخش پاسارگاد با حضور استاندار و معاون فنی اداره کل نوسازی مدارس استان فارس افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان فارس، در تاریخ 8 شهریورماه و به مناسبت هفته دولت این آموزشگاه 6 کلاسه با حضور استاندار، معاونت فنی اداره کل نوسازی مدارس استان و سایر مسئولین شهرستانی و جمعی از مردم این منطقه به بهره برداری رسید.

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس با اشاره به تمرکز زدایی در توجه به تمامی مناطق محروم استان عنوان کرد: هدف دولت سیزدهم در محرومیت زدایی از روستاهای کم برخوردار در تمامی زمینه های علمی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی است.

استاندار فارس ضمن اشاره به تسریع در رسیدگی به تمامی پروژه های نیمه تمام در مناطق کم برخوردار گفت:  فرمانداران نباید هیچ پروژه جدیدی را قبل از به اتمام رسیدن طرح های ناتمام کلنگ زنی شروع کنند.

در ادامه محسن رسولی معاون فنی اداره کل نوسازی مدارس بیان داشت: این آموزشگاه 6 کلاسه با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و اعتبارات دولتی با زیربنای 600 مترمربع و محوطه ای با مساحت 2500 مترمربع با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان ساخته شده است.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font