آیین افتتاح آموزشگاه 6 کلاسه شهید امیدعلی قزلباش بانک مسکن
    
تعداد بازدید: 3915
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/6/23
منبع : درون سازمانی

آموزشگاه شهید قزلباش با مشارکت بانک مسکن و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس در روستای خان خمیس سیاخ دارنگون افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان فارس، در مراسمی با حضور عسکری مدیر کل آموزش و پرورش استان، شیروانی سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان به همراه معاونین، رزاق منش رییس آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز، کمالی عضو هیئت مدیره بانک مسکن به نمایندگی از مدیرعامل بانک مسکن کشور، جعفری مدیرعامل بانک مسکن استان فارس و سایر مسئولین محلی و مردم و دانش آموزان منطقه افتتاح شد.

در این مراسم رزاق منش رییس آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز ضمن تشکر و قدر دانی از مسئولین بانک مسکن به دلیل مشارکت در ساخت این فضای آموزشی، توجه به تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین را بسیار مهم و اساسی دانستند.

سپس کمالی عضو هیئت مدیره بانک مسکن ضمن ارائه آماری از خدمات این بانک در حوزه  مدرسه سازی، انجام امور خیر به ویژه مدرسه سازی را یکی از اهداف مهم بانک مسکن برشمردند.

در ادامه شیروانی سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان پس از گرامیداشت یاد شهید قزلباش و سایر شهدای انقلاب اسلامی، رهروی راه آن عزیزان را برای خانواده بزرگ آموزش و پرورش و نوسازی مدارس خواستار شدند و از زحمات تمامی افراد سهیم در این پروژه تشکر و قدردانی نمودند. وی در ادامه بیان داشت: این فضای آموزشی در زمینی به مساحت 2200 مترمربع شامل 582 مترمربع فضای آموزشی، 1550 مترمربع محوطه و 155 مترمربع فضای سبز با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال و مشارکت 5/5 میلیارد ریالی بانک مسکن ساخته شده است.

 

از   1   رای
3

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font