بازدید سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان فارس از پروژه های در حال ساخت مدارس شهرستان اقلید و سده
    
تعداد بازدید: 3122
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/8/3

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان فارس، در این بازدید یک روزه، مهندس شیروانی به همراه رؤسای آموزش و پرورش اقلید و سده از پروژه های در حال ساخت و در حال توسعه و تجهیز مدارس اقلید و سده بازدید نمودند.

ایشان ضمن بررسی های فنی پروژه ها و مذاکره با پیمانکاران در محل پروژه های مربوطه قول مساعدت های لازم را به مسولین آموزش و پرورش مناطق مربوطه دادند و خواهان تسریع در انجام تمامی پروژه های مربوطه شدند. روسای آموزش ‌وپرورش شهرستان های اقلید و سده نیز ضمن تشکر از حضور و پیگیری مهندس شیروانی و تیم همراه مطالبات خود را در راستای تکمیل و بازسازی مدارس عنوان نمودند.

همچنین در این بازدید فرماندار محترم شهرستان اقلید مهندس منصوری با مهندس شیروانی دیدار نمودند. فرماندار شهرستان اقلید ضمن عرض خوش آمد و تشکر از سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان خواهان پیگیری مطالبات مربوطه شدند و ایشان نیز تعامل با آموزش و پرورش و نوسازی استان را در راستای وظایف و مطالبات قانونی مجموعه فرمانداری دانسته و قول مساعدت برای مرتفع شدن مشکلات مربوطه را دادند. در پایان مهندس شیروانی نیز ضمن تشکر از مجموعه فرمانداری شهرستان اقلید یادآور شدند که در راستای رسیدن به اهداف و اعتلا تعلیم و تربیت، توجه به مسایل سخت افزاری مدارس که شامل ساخت و توسعه و تجهیز مدارس می باشد را مهم و اساسی دانستند.
ایشان افزودند که فضای آموزشی متناسب با شأن و منزلت فرهنگیان و دانش آموزان در یادگیری و موفقیت دانش آموزان تاثیر گذار است و  انگیزه فراوان در معلمان و کادر آموزشی مدارس ایجاد خواهد نمود که همچون گذشته اداره کل نوسازی مدارس استان پیگیر این مهم خواهد بود. مهندس شیروانی سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان فارس در پایان ضمن تشکر از مدیر کل محترم آموزش و پرورش فارس اشاره کردند که ایشان همواره دغدغه حل مشکلات دانش آموزان استان را دارند و پیگیر مطالبات اجرایی تمامی مدارس استان هستند و با اداره کل نوسازی مدارس نیز تعامل و همکاری مستمر دارند.
قابل ذکر است در بازدید از این پروژه ها، بخشداران محترم سده و حسین آباد و شهردار محترم حسین آباد نیز حضور داشتند.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font