بازدید سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان فارس از پروژه های مدارس و هنرستان های بخش ارژن
    
تعداد بازدید: 3294
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/8/22
منبع : درون سازمانی

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان فارس، مهندس شیروانی سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان فارس از پروژه های در حال ساخت و توسعه بخش ارژن بازدید نمودند.

باقر کرونی رییس اداره آموزش ‌وپرورش ارژن (کوهمره سرخی ) ضمن خوش آمد و تشکر از مهندس شیروانی و همراهان بخاطر حضور و بازدید میدانی در خصوص پروژه های مربوطه و توسعه و تجهیز مدارس بخش ارژن نکاتی را یادآوری کردند و خواهان همکاری در تکمیل پروژه های در حال ساخت منطقه شدند . ایشان از همکاری و توسعه پروژه های تکمیلی مدارس توسط اداره کل نوسازی مدارس استان فارس که قبلا در بخش ارژن انجام شده است نیز تشکر و قدردانی نمودند.
در ادامه مهندس آزادی بخشدار ارژن و اعضا شورای اسلامی بخش ارژن نیز ضمن تشکر از حضور سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان در بخش ارژن خواهان مساعدت اداره کل نوسازی استان در خصوص مطالبات عمرانی و توسعه آموزش و پرورش ارژن شدند.
در پایان مهندس شیروانی نیز با بازدید از پروژه در حال ساخت روستای اسلام آباد سرنجلک که تقریبا ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و صحبت با پیمانکار مربوطه خواهان تسریع و‌تکمیل این پروژه شدند که با اتمام این پروژه در دهه فجر امسال شاهد افتتاح این آموزشگاه باشیم.
ایشان ضمن بازدید از مدارس و هنرستان های روستاهای چهل چشمه - خیر آباد - اسلام آباد و مدارس شهر خان زنیان جهت تجهیز کارگاه ها و توسعه مدارس قول مساعدت های لازم را با توجه به اعتبارات مناطق دادند.

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font