حضور دکتر خان محمدی معاونت محترم عمرانی وزارت آموزش و‌ پرورش (رییس سازمان نوسازی مدارس کشور) در استان فارس و شهرستان استهبان جهت کلنگ زنی اموزشگاه فاطمیه ( متوسطه دوره اول ) و افتتاح آموزشگاه خیر ساز زنده یاد محمد کاظم هنرور
    
تعداد بازدید: 1412
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/8/22
منبع : درون سازمانی

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان فارس دکتر حمید رضا خان محمدی معاونت محترم عمرانی وزارت آموزش و پرورش صبح شنبه بیست و یکم آبان ماه ۱۴۰۱ در استان فارس حضور یافتند، که در فرودگاه شهید دستغیب شهر شیراز مورد استقبال مدیر کل نوسازی مدارس استان و مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان و هیات همراه قرار گرفتند.

پس از استقبال در معیت هیأت همراه به شهرستان استهبان عزیمت نموده و جهت کلنگ زنی (خشت گذاری) دبیرستان فاطمه (متوسطه دوره اول) و افتتاحیه آموزشگاه خیر ساز زنده یاد هنرور شرکت نمودند.
در ابتدای ورود به استهبان دانش آموزان با شور و ‌نشاط خاص ‌‌اجرای اشعار و‌متون زیبای خوش آمد گویی ، به استقبال معاونت محترم وزیر و اعضا مجمع خیرین و مدیران نوسازی مدارس استان رفتند .در ادامه ، کلنگ زنی مدرسه مذکور صورت گرفت و توسط رییس محترم سازمان نوسازی کشور و تعدادی از مدیران و یکی از فرزندان شهدا صورت پذیرفت.
پس از کلنگ زنی این اموزشگاه دکتر خان محمدی ریاست محترم نوسازی مدارس کشور جهت افتتاح در اموزشگاه خیر ساز زنده یاد هنرور حضور یافتند .جلسه با تلاوتی زیبا از قرآن توسط یکی از دانش آموزان و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
در ابتدا کارگر ، فرماندار محترم شهرستان استهبان ضمن تقدیر و تشکر از حضورمعاونت محترم عمرانی وزیر آموزش و همراهان نکاتی را در خصوص مطالبات عمرانی و اجرایی آموزش و ‌پرورش استهبان پرداختند.
در پایان دکتر خان محمدی ضمن تشکر از همه عزیزانی که در تکمیل پروژه زنده یاد هنرور گام برداشته اند تقدیر و تشکر کرده و سخنانی را ایراد نمودند . ایشان گفتند : بر حسب وظیفه برای آنکه از خیر بزرگوارمان جناب هنرور تشکر کنم اینجا حضور پیدا کردم که برایم باعث افتخار و خوشحالی است . این حداقل کاری بود که میتوانستم انجام بدهم ،قطعا دعای خیر این دانش آموزان عزیز درین اموزشگاه بدرقه راه خیر بزرگوار مان خواهد بود و با درس خواندن و با استفاده از امکانات استاندارد حتما پاسخگوی محبت مدیرلن و خیرین بزرگوار خواهند بود .امیدوارم دانش آموزان عزیز این اموزشگاه فرهنگ کار خیر را یاد بگیرند و‌معلمین عزیز هم فرهنگ کار خیز را برای دانش آموزان تشریح کنند .در هیچ جای دنیا چنین مشارکتی از حضور مردم در تعامل بین نظام و مردم وجود ندارد و این نشان دهنده این پیوند مهم است . بخصوص علی رغم تلاش‌های منفی دشمنان برای فاصله انداختن یین مردم و نظام این مشارکت های خوب مردمی بیشتر و بیشتر می شود .این اقدام نیک خیر بزرگوار به نام پدرشان انجام داده اند ‌‌و همکاران زحمت کش ما در نوسازی استان فارس پروژه را تکمیل نموده اند . در حال حاضر نزدیک به ۴۴۰ پروژه خیرین در سطح استان به برکت زحماتی که خیرین بزرگوار با همکاری اداره کل نوسازی می کشند در حال انجام ‌‌و اجرا است.
۸۴ درصد فضاهای آموزشی در استان فارس استاندارد است که نسبت به بقیه استان ها رقم قابل توجهی است و‌مابقی پروژه ها هم در دو سال باقی مانده دولت به پایان خواهیم رساند .بعد از دو سال ایام کرونا صدای شور ‌‌و نشاط دانش آموزان را امروز میشنویم و این شور زندگی است .آرزوی توفیق برای همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داریم.
در ادامه مراسم افتتاحیه مدعوین از ساختمان ‌وکلاس های درس بازدید بعمل آمد.

 

از   1   رای
3

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font