بازدید میدانی مهندس شیروانی سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان فارس از پروژه های اداره آموزش ناحیه دو شیراز
    
تعداد بازدید: 3456
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/8/30
منبع : درون سازمانی

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان فارس، مهندس آرش شیروانی در معیت دکتر بهروز پرنیان ریاست آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز از هشت پروژه در حال ساخت و توسعه در شیراز و شهر صدرا بازدید نمودند.

درین بازدید چند ساعته سرناظر منطقه و پیمانکاران پروژه ها نیز حضور داشتند. دکتر پرنیان ریاست محترم آموزش و پرورش ناحیه دو ضمن خوش آمد و تشکر از مهندس شیروانی و همراهان در خصوص پروژه های مربوطه توضیحاتی را ارایه نمودند و خواهان مساعدت های اداره کل نوسازی جهت تکمیل پروژه ها شدند.
مهندس شیروانی نیز در طول بازدید با صحبت با پیمانکاران و ناظر منطقه خواهان تسریع و دقت در اتمام و انجام پروژه های مذکور شدند و قول مساعدت های لازم را دادند.
شایان ذکر است با تلاش ریاست محترم آموزش ‌‌و پرورش ناحیه دو شیراز و همکاری شرکت عمران صدرا - شهرداری صدرا و شورای شهر صدرا یک قطعه زمین ۸۴۰۰ متری جهت ساخت مجتمع کامل و استاندارد ورزشی تهیه و آماده ساخت شده است که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.مهندس شیروانی مدیر کل اداره نوسازی مدارس استان با تهیه نقشه و طرح مورد نظر در خصوص احداث و اجرای این مجتمع ورزشی حمایت خود را اعلام نمودند.

 

از   1   رای
10

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font