بازدید سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان فارس از پروژه های شهرستان کوار
    
تعداد بازدید: 3211
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/9/5
منبع : درون سازمانی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس استان فارس دوشنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱ مهندس شیروانی سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان فارس به همراه ، رشیدی رییس آموزش ‌وپرورش شهرستان کوار، مهندس علی جعفری سرناظر منطقه، مهندس رحیمی پور ناظر منطقه، مهندس عبدالله جعفری  و مهندس زراعت پیشه مسولین تاسیسات منطقه از پروژه های نوسازی شهرستان کوار بازدید نمودند.

در این بازدید کلی و فنی یک روزه که پیمانکاران پروژه ها نیز حضور داشتند مهندس شیروانی قول پرداخت مطالبات پیمانکاران را با توجه به تخصیص بودجه استانی ۱۴۰۱ دادند تا نزدیک به هفت پروژه در دهه فجر پیش رو افتتاح شوند.
شایان ذکر است جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کوار به ریاست خانی فرماندار کوار و حضور دکتر رحیمی نماینده محترم مردم شریف کوار ، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی ، در سالن فرمانداری شهرستان کوار برگزار شد که درین جلسه مهندس شیروانی در خصوص تمامی پروژه های مربوطه توضیح و قول همکاری و شروع و اتمام پروژه ها را دادند.
ضمنا سه تفاهم نامه مربوط به بنیاد برکت و بنیاد علوی در خصوص تاسیس سه اموزشگاه شهرستان نیز امضا شد.
درین بازدید ها امام جمعه محترم شهر اکبر آباد کوار نیز با حضور در پروژه های آن شهر از حضور مهندس شیروانی و همراهان تقدیر و تشکر نمودند.

 

از   1   رای
3

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font