بازدید سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان فارس از پروژه های شهرستان جهرم
    
تعداد بازدید: 4557
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/9/21

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان فارس مهندس میرزائی سرپرست جدید اداره کل نوسازی مدارس استان فارس در معیت دکتر رضائی کوچی نماینده محترم مردم فهیم شهرستان جهرم و خفر از پروزه های مدارس جهرم بازدید نمودند.

بازدید مهندس میرزایی سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان فارس از پروژه های در حال ساخت ، توسعه و تجهیز مدارس شهرستان جهرم

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس استان فارس :درین بازدید یک روزه ، دکتر رضایی کوچی نماینده محترم مردم شریف شهرستان های جهرم و خفر ، عسکری مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس و معاونین و همراهان حضور داشتند .
دکتر رضایی کوچی ضمن خوش آمد به مهمانان اشاره کردند که : قطعا از ظرفیت های آموزش و پرورش استفاده خواهیم کرد تا مشکلات موجود را حل کنیم .
بر اساس تبصره ۱۴ بودجه پنج هزارمیلیارد تومان برای محرومیت زدایی در کل کشور برای ساخت و توسعه مدارس پیشبینی کردیم که هنوز ابلاغ نشده است و از ریاست برنامه و بودجه تقاضا کردیم که این مبلغ را به سازمان نوسازی مدارس کشور ابلاغ کنند .
در بودجه ۱۴۰۱ نزدیک به ۴هزار میلیارد تومان به سازمان نوسازی مدارس کشور پرداخت شده است تا با برگزاری مناقصات جدید مدارس نیمه تمام را به اتمام برسانند . بنده بعنوان نماینده مردم از مهندس میرزایی سرپرست جدید مدارس استان فارس که ید طولانی و سابقه خوبی در حوزه عمرانی دارند توقع دارم با تلاش و کار جهادی مدارس نیمه تمام را تکمیل کنند .
مجموعه رفاهی آموزش و پرورش جهرم تقریبا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم در اسرع وقت مابقی پروژه نیز تکمیل شود . در کمسیون عمران قیر رایگان برای آموزش و پرورش پیشبینی کردیم و تقریبا ۶۵ درصد قیر موجود جذب شد و تمامی مدارس که نیاز به آسفالت دارند نیز با جذب ۳۵ درصد دیگر آسفالت خواهند شد .مدارس شهرهای گرمسیری نیاز به اسپیلت دارند باید بخاطر گرمی هوا حتما در اختیار آنان قرار بگیرد . امیدوارم شاهد تحولی نو در نوسازی استان باشیم .از زحمات پرسنل نوسازی استان فارس نیز کمال تشکر را دارم .
در ادامه نماینده جهرم و خفر در معیت سرپرست اداره کل نوسازی از ۱۵ پروژه در حال ساخت مدارس جهرم بازدید نمودند و با پیمانکاران و خیرین محترم نیز صحبت شد .
مهندس میرزایی در حاشیه این بازدید ها گفتند : به امید خدا با همکاری و خرد جمعی همکارانم در اداره کل نوسازی مدارس استان و تعامل با دستگاه های اجرایی جهت اعتلا این مجموعه وزین تلاش خواهم کرد . سعی بر آن داریم تا مجمع خیرین بزرگوار و پیمانکاران فعال را تشویق و ترغیب کنیم تا با همکاری هم بنای تعلیم و تربیت برای آینده سازان این استان درست کنیم .
از خداوند منان میخواهم تا در ادامه راه به اینجانب کمک کند که بتوانم گرهی از مشکلات استان فارس را بگشایم .


 
 
 

 

از   2   رای
3

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
shirane امین حیاتی 7/10/1401
با سلام و احترام انتخاب برادر محترم میرزایی به سمت سرپرست اداره کل توسعه مدارس تبریک عرض میکنم امید است در پرتو الطاف حضرت حق بیش از پیش موفق و پیروز باشید
Contrast
Increase Font
Decrease Font