وب کنفرانس مجازی با مدیر کل روابط عمومی سازمان
    
تعداد بازدید: 2722
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/10/12
منبع : درون سازمانی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس استان فارس چهارشنبه ۲۳ آذرماه ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۳:۳۰ وب کنفرانس مجازی با حضور مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی نوسازی مدارس کشور و استان ها برگزار شد .
درین نشست مجازی از زحمات میثم حاجی پور مدیر کل سابق روابط عمومی و اطلاع رسانی نوسازی مدارس کشور تقدیر و تشکر بعمل آمد .
صالحانی مدیر کل جدید روابط عمومی سازمان ضمن تشکر از حضور و زحمات همکاران و مسولین روابط عمومی های ادارات کل نوسازی مدارس ، نکاتی را در خصوص جایگاه روابط عمومی ها بیان نمودند .
ایشان اشاره کردند که روابط عمومی به مثابه چشم و گوش یک سازمان است و باید مشاوران امین ریاست ادارات و سازمان ها باشند . روابط عمومی ششمین شغل حساس جهان است ، آئینه تمام رخ سازمان است . روابط عمومی اتاق شیشه ای سازمان ها و ادارات است ، آئینه زیبایی هاست . زبان گویای یک سازمان است .قدر و منزلت این جایگاه ارزشمند را بدانید و در اطلاع رسانی ها ارتباطات خوبی با صدا و سیمای استان ها و رسانه های فعال داشته باشید .
از تمامی کلنگ زنی ها و افتتاحیه ها کلیب تهیه کنید تا یادگار بماند . ارتباطات خوبی با همکاران سازمان داشته باشید تا صحبت و پیشنهادات همکاران را به گوش مدیر کل استان ها برسانید .
مجمع خیرین را دریابید و اطلاعات مجمع و جذب خیرین را انعکاس بدهید . با پیمانکاران مراودات حسنه داشته باشید و مطالبات آنان را به مدیران کل انعکاس بدهید .
از تشریفات در سفرها دوری کنید و آن را به حداقل برسانید . اخبار سفر های مدیران سازمان را به موقع انعکاس بدهید .
شایان ذکر است در پایان مسولین روابط عمومی دو استان به نمایندگی از کل استان های کشور نقطه نظرات و ‌پیشنهاداتی را در خصوص مطالبات مسولین روابط عمومی ها به مدیر کل و مسولین سازمان نوسازی مدارس کشور ارائه نمودند : ۱-بهتاش فضلی از استان فارس ۲-کریمی از استان قزوین
این جلسه راس ساعت ۱۵:۰۰ به پایان رسید.

 
 

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font