حضور وزیر محترم آموزش و پرورش در استان فارس(شهرستان لامرد)
    
تعداد بازدید: 4506
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/10/12

حضور دکتر نوری وزیر محترم آموزش و پرورش در استان فارس (شهرستان لامرد و مهر)

با حضور دکتر یوسف نوری وزیر محترم آموزش و پرورش و دکتر خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور بیش از ۱۸ آموزشگاه در شهرستان لامرد افتتاح و کلنگ زنی شد .
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی مدارس استان فارس درین مراسم دکتر موسوی نماینده محترم مردم شریف شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی ، دکتر محمد فرخ زاده معاونت محترم استانداری فارس ، مهندس میرزایی مدیر کل اداره نوسازی مدارس فارس - دکتر عسکری مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس - فرمانداران لامرد و مهر ، رؤسای آموزش و پرورش - نماینده مجمع خیرین لامرد و مهر - پیمانکاران پروژه ها و دیگر مسولین شهرستان ها شرف حضور داشتند .
شایان ذکر است در پایان افتتاحیه ‌و کلنگ زنی پروژه ها وزیر محترم آموزش و‌ رییس محترم سازمان نوسازی مدارس کشور با فرهنگیان شهرستان لامرد دیدار داشتند .
این مراسم که بخاطر حضور حداکثری فرهنکیان در سالن جلسات پالایشگاه پارسیان انجام شد ، دکتر موسوی نماینده محترم مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حضور وزیر محترم آموزش ‌پرورش بعد از سی سال در شهرستان های مهر و لامرد ، گزارشی جامع از پروژه ها و مطالبات ادارات آموزش ‌پرورش شهرستان ها را بیان نمودند . در ادامه نمایندگان فرهنگیان در خصوص مباحث رتبه بندی و مطالبات دانش آموزان و فرهنگیان به ایراد سخن پرداختند .
در پایان دکتر نوری وزیر محترم آموزش و پرورش ضمن تسلیت بمناسبت ایام شهادت حضرت زهرا س به اهمیت تعلیم و تربیت و بحث مدرسه سازی و مشارکت خیرین در کنار اداره کل نوسازی مدارس پرداختند .
ایشان در ادامه افزودند که معلم با کار تخصصی اش تمام جامعه را تغییر خواهد داد اینجانب تشکر فراوان دارم از فرهنگیان کشور بخاطر زحماتی که بصورت مجازی در ایام بیماری کرونا متحمل شدند البته امروز که مدارس حضوری شده است به لطف خداوند لبخند و صدای دانش آموزان در مدارس مجددا طنین انداز شده است و حال و هوای مدارس رنگ زیبای دیگری یافته است .
امیدواریم همه معلمان هنرمند باشند که امثال شهید باهنر و شهید رجایی ها باز هم در میان فرهنکیان مان داریم و ادامه دهنده راه آنان خواهیم بود .
ایشان اشاره کردند که رتبه بندی را به جد دنبال میکنیم و در شبکه شاد آموزش و پرورش ان لاین به اطلاع همکاران عزیزمان خواهیم رساند .
در پایان با تشکر از فرهنگیان لامرد بخاطر فعالیت های مستمرشان در مدارس ، و تشکر از پرسنل نوسازی مدارس بخاطر مدرسه سازی ، ‌توسعه و تجهیز مدارس این جلسه پایان یافت .
شورای اداری آموزش ‌پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور و نماینده شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضا برگزار و دکتر نوری وزیر آموزش و پرورش قول مساعدت در خصوص مطالبات مربوطه را دادند و از نماینده پر تلاش شهرستان های لامرد و مهر بخاطر پیگیری های مطالبات آموزش و پرورش شهرستان های مربوطه تقدیر و تشکر نمودند .

 

از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
Contrast
Increase Font
Decrease Font